Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Andreas - 5 oktober 2010 23:24

Hemkommen från en stabil seger i DM hemma mot Hammarbyhöjden, 6-2. Vi gör en stabil laginsats där framförallt första perioden är riktigt bra! 4-0 efter första perioden och matchen var i princip över. Sedan slår vi av en del på takten och "Höjden" tillåts komma in lite mer i matchen. Men allt som allt ohotad seger. Alla spelare gör en helt godkänd insats enligt mig. Litet extra plus till linan med Chrisse, Mange-Gol och Stenis, och framförallt deras första period där dom dominerar stort. Vill även återigen lyfta fram våra backar samt keeper som gör ett enormt bra jobb! Alltid kul att lira mot "Höjden" som har många sköna profiler. Idag saknade man precis som vi ett par lirare. Men Foppa och Co är som sagt alltid trevliga att stöta på.


Joppe var sjuk idag och kunde inte vara med på matchen, om någon nu undrar om han öste in poäng...


Igår fullbordades min trippel där jag hade använt mig av det höga oddset på Slevik till 3,50. Övriga två matcher satt också klockrent, Fjerdingby hemma mot Sarpsborg i Norska Elitserien till 1,70. Och Dalen hemma mot Umeå till 1,85. Ca 11 gånger pengarna satt inte helt fel.


Har kollat Desperate Housewifes inspelat ikväll efter matchen, med lite chips och dipp tillsammans med frugan. Inte helt dumt!


Måste inhandla FIFA 11 imorgon så att jag kan fortsätta piska upp Mazak. Både han och jag vet att jag ligger plus. Men idag tog han till fula medel och visade ett foto av en av hans segrar mot mig, självklart var det inget roligt resultat i just den matchen mellan oss. Men nu vet jag att jag tydligen måste börja dokumentera varenda match och resultat oss emellan.


Förmodligen måste även NHL 11 inhandlas, då sonen är helt galen i både fotboll och hockey på PS3:an.


Full jobbdag imorgon som vanligt, går ju mot vår mest hektiska period nu på jobbet. Så därför får man väl krypa ner och kolla lite TV nu innan man somnar.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards