Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Andreas - 27 oktober 2010 00:01

Så var man tillbaka i landet igen. Kom hem sent igår kväll. London, såg inget mer än kontoret, hotellet och flygplatsen. Samma visa på torsdag igen då jag åker tillbaka till London för möte med ett par kunder. Hem fredag. Två vändor till London på en vecka är inte ofta man gör...


Har spelat match ikväll. DM hemma mot Tyresö/Trollbäcken. Vi förlorar tillslut med 2-4 men gör allt som allt en riktigt bra insats tycker jag. Enligt mig bör vi kanske till och med kunna vinna med lite tur och skicklighet. Vi leder med 2-1 inför sista perioden och har hyfsad kontroll tycker jag. Men påpekas bör väl att TT är bra, och det märks i vissa fall att man lirar ett par serier högre än oss. Precis som Mange nämnde på sin blogg så vårdar man bollen en aning bättre än vad vi gör. Man bjuder inte på så mycket. Sen tycker jag framförallt att man vänder spelet betydligt snabbare än vad vi gör. Men som sagt, dom lirar ett par pinnhål upp... Tycker vi gör en riktigt bra insats idag, alla inblandade!


Extra plus ska även gå till Mr Milander och personerna runt arrangemanget ikväll. Strålande! Speaker och line-up med mera. Hyfsat tryck på läktarna också måste jag säga att det var stundtals. Kul helt enkelt! Bra jobbat!


Ännu ett plus till Mr Milander för att vi idag fick overaller på plats, återigen ett strålande jobb! Tack för det.


AIK Fotboll tog igår en underbar seger rent ut sagt! Att vinna borta mot ett Halmstad som AIK alltid har svårt för på bortaplan, och i det pressade läget som nu råder. Ja, det är starkt, ruskigt starkt! Jag njuter av 2 raka segrar när dom som bäst behövs! Nu kan kontraktet ordnas för att hålla sig kvar, kämpa!


Blir inte så långt inlägg idag, är sjukt trött.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards