Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Andreas - 13 oktober 2010 08:01

Träning igår, lite hafsigt spel med mycket slarv. Så kan man väl sammanfatt det. Märks fort att man har haft några innebandylediga dagar, känslan finns inte riktigt där. Vi hade ändå ett helt ok rull i vår lina. Var ju faktiskt nästan 2 veckor sedan vi lirade tillsammans jag, Joppe och Lillis. Joppe var ju sjuk hela förra veckan. Kände mig inte helt hundra igår i kroppen. Ont i båda baksidorna av låren, och helt plötsligt i hötfböjaren också. Fick förstklassig hjälp av Coach Mörk så det gick ändå att lira helt ok, kändes mer efter träningen. Sedan gjorde sig även mitt onda revben påmint under två-målet, en grej som jag drog på mig i DM-matchen mot Real Höjden. Gammal, jag? Får börja som Keegan och använda en massa skydd nu, bara att skicka över dom från Norrland Keegan.


Liverpool, ja återstår att se vad som händer med klubben nu. Vill det sig riktigt illa tappar man nu allt vad man har av spelare om ägarsituationen inte löser sig. Men ett sent bud igår gör att hoppet lever, tror beslut ska tas i domstolen idag... You`ll Never Walk Alone


Caperiotäby slog AIK i fredags i Solnahallen. Lätt att säga efter, men jag var inne på det spelet redan från början. 3,50 i odds på Caperiotäby i en sån match? Är det någon match man vinner så är det den sa jag till en kompis innan matchen. Så för mig var det inte helt oväntat. "Specialteams", alltså PP och boxplay avgjorde matchen tillsammans med en Ramsin i kassen som spikade igen. Och ändå tvekar folk om hans kapacitet? Visst att han kan bättre än inledande matcher kanske, men när det väl gäller så är han nummer 1 i Sverige, så är det bara.


Lirade för första gången FIFA 11 online igår mot Mazak. Svårt och annorlunda, men det kan nog bli bra när man vänjer sig. Endast en match avgjordes under ordinarie matchtid. Resten gick till förlängning. Hyfsat jämnt.


Kylan verkar vara på väg till huvudstaden nu också. Värmepumpen har fått börja göra skäl för pengarna nu...


Sverige är nere på jorden i fotbollen igen. Stor torsk igår. Såg inte matchen då vi hade träning, lika bra det kanske...


Använd aldrig Tele2 om det går att undvika. Har försökt att få hjälp med en sak av det företaget i två veckors tid, tre samtal till "kundservice" slutade med att jag ska betala dom 240kr. Inte summan i sig som gör mig förbannad, utan den otroligt dåliga service, eller snarare avsaknaden av service! Så jävla dåliga! Så från och med nu ska jag avsluta alla mina abonemang hos skitleverantören Tele2. Hoppas flera följer efter!


Nu måste det arbetas!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards