Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Andreas - 21 oktober 2010 17:16

Slevik fick bara oavgjort borta mot Greåker igår. Man ledde med 4-3 när Greåker kvitterade med endast 1,40 kvar att spela! Surt! Slevik brände även ett friläge sista minuten, så det var inte långt borta. Oddset på Slevik sjönk ner från 2,55 till 2,30 innan matchen startade. Ikväll är det dom andra lagen jag pratade om. Intressantast att se är att Bäkkelaget som jag tipsade om har gått ner från 2,05 till låga 1,75! Även Fjerdingby har sjunkit till 1,90 från tidigare 2,00.


Ikväll blir det innebandyträning igen. Längtar tills nästa vecka då jag ska fixa rätt blad till klubban igen.


Södertälje-AIK i hockeyn ikväll. 1:a eller på sin höjd kryss är mitt tips.


I helgen åker jag till London för jobb, hade hellre lirat innebandymatch! Men sånt är livet, jobb måste trots allt gå före.


Ska köpa torktumlare i dagarna, behövs verkligen med tre barn samt att jag plus två av kidsen idrottar. Helt omöjligt att komma ikapp i tvättningen.


På tisdag åker vintersulorna på bilen. Lika bra att vara förberedd innan det "smäller" med snö överallt.


Dax för mat innan träningen. Spaghetti och köttfärssås med riven färsk Parmesan ovanpå. Älskar Parmesan mer än själva maträtten!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards