Alla inlägg den 2 september 2010

Av Andreas - 2 september 2010 23:12

Veckorna rullar på i full fart. Har hunnit med två träningspass denna vecka. Till helgen väntar DM. Ett stort avbräck som vi fick reda på idag är att vi inte kommer att få använda oss av Bro spelarna i DM. Samarbetsavtalet mellan Kungsängen och Bro innefattar tydligen bara seriespel, inte DM. Tråkigt minst sagt. Vi har därför gemensamt tagit beslutet att spela DM i helgen utan dessa spelare. Vi kommer alltså att sakna 7st spelare som inte får delta, lägg till Isen som är bortrest så förstår man att vi kommer att få kämpa för att ta oss vidare i helgen.


Åt grymma färska kräftor igår igen. Imorgon blir det återigen kräftor, undrar om jag gillar kräftor...


Inte bara Gnaget som har det struligt i fotbollen. Bajen verkar inte heller ha koll på bitarna, men det har man väl iof aldrig haft vad jag vet...


Längtar till helgen nu! Men som vanligt blir det ingen rast och ro. Jag har som sagt DM, och dottern har innebandyturnering. Varken jag eller dottern har direkt mänskliga tider...Tungt! Även sonen har fotbollsträning i helgen, dax att puzzla ihop dagarna som vanligt...


Hässelby Innebandy har tackat ja till den Allsvenska platsen som blev ledig efter Västerås konkurs. Ska bli intressant att se vad man får ihop för lag. Man verkar iaf ha fått in en bra tränare, så nu är det bara att bygga vidare. Håller mina tummar för Hässelby!


Slevik Innebandy borta i Norge kan ha en intressant Svensk spelare på gång in. Jag har gett mina varmaste rekomendationer, återstår att se om det blir något...


Annars kan jag bara sammanfatta allt med att jag är sjukt trött just nu, hela tiden! Orkar inte ens skriva.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards