Alla inlägg den 9 september 2010

Av Andreas - 9 september 2010 08:59

Har inte hunnit med bloggen sista dagarna. Har egentligen inte hunnit med något annat än jobb, lite tungt. Men så kan det vara ibland. Måndag och tisdag var jag i Köpenhamn, missade alltså träningen i tisdags. Igår var jag på jobb uppe i Falun och kom hem 21.30, så det finns att göra nu...


Idag är det återigen jobb såklart, och på kvällen är det träning. Sista träningen innan seriepremiären i helgen. Riktigt kul att serien sätter igång nu!


Bele slog Farsta i tisdags i en träningsmatch. Jag såg en period av Farsta i DM helgen som gick, i just den perioden imponerade man inte och Bro var bättre. Men oavsett så vet jag att Farsta är ett bra lag och det är starkt av Bele att vinna, nu är man helt klart favoriter att vinna serien. Varnar även för Bollstanäs som jag tror blir riktigt farliga i år.


Hinner inte mer här nu. Måste göra klart det sista och sticka på möten, ha en bra dag!


Har hört rykten om att en till spelare har "signat" för Kifen. Återstår att se om det kommer något om detta på hemsidan eller om jag har hört fel...


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards