Alla inlägg den 11 september 2010

Av Andreas - 11 september 2010 22:28

Har tippat både Bollstanäs och Bele som topplag i år. Dessa två lag drabbar samman imorgon redan. I mitt utgånngstips hade jag Bollstanäs som segrare i den matchen, men jag har nu försökt att ändra på det i mitt tips på Forza Bele Bloggen. Anledningen till detta är att jag idag pratat med vissa av Bollsta spelarna och fick höra att övergångarna av deras nya SSL spelare inte blivit klara ännu. Plus att man saknar några gubbar till. Enligt laguppställningen inför morgondagen så får Bollstanäs ihop 10 utespelare. Larsson och Drutten kommer att ösa in poäng, men imorgon blir dom för ensama mot ett organiserat Bele. Ska inte säga att Bele har tur, men jag kan ju iaf påpeka att jag gärna hade mött Bollsta imorgon istället för när nyförvärven är klara.


Lirade SIL idag, två nya segrar in på kontot. Första matchen vann vi med 12-8. I den andra matchen ledde vi med 8-1(!) innan vi ställde skorna på planen och började planera för en storseger. Motståndarna hämtade upp och gick förbi till 10-8 innan vi återigen tog tag i bitarna och kunde vinna med 16-12. Men när vi släppte in 9 raka mål så började man fundera på om man skulle fortsätta med SIL. Fy fan vad dåliga vi var! Men slutet gott, allting gott!


Kollade början av Trelleborg-AIK idag. Och ja, jag såg bara början. Det räckte för mig. Orkar och kan inte plåga mig att se sån skit som Gnaget visar upp idag. Kommer att bli psykiskt knäckt om jag ser sånt. Jag har länge viftat bort det, precis som 2004, men nu är det bara att erkänna. Gnaget åker ur i år... Undrar hur många gånger det har hänt att de regerande mästarna(trippel mästarna) har åkt ur året efter... Fy fan, AVGÅ ALLA!


Fullt fokus inför morgondagen!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards