Alla inlägg den 19 september 2010

Av Andreas - 19 september 2010 17:58

Förlust i dagens match mot Bele borta, 8-6. Ingen höjdarmatch av oss, men ändå känns det som vi bör kunna knipa minst en pinne idag. Bele släppte fram Östman i mål som gjorde det mycket bra. Unnar verkligen Östman det! Annars tycker jag inte att någon direkt höjde sig över mängden i Bele. Ett bra lag över hela banan. Hos oss i Kifen ska Stenis ha ett stort plus. Annars kan jag väl bara erkänna att jag ska ha ett stort minus. Ska inte skylla allt för mycket på det, men min förkylning hjälpte mig inte direkt till piggare ben idag. Nu har jag två poänglösa matcher irad, var ett antal år sedan det hände om jag ska vara ärlig. Bara att bita ihop och gnugga vidare. Känns som sagt som att vi ska ha minst en pinne, men Bele var lite hetare och kanske segern inte var helt orättvis?


Mina föräldrar var på besök när jag kom hem. Undrar om man fick höra att man spelade innebandy när man var sjuk. Inte populärt...


Ännu ett blad gick sönder på matchen idag. Börjar sina nu... Dags att byta över till Blast klubbor snart. Kanske får formen åt rätt håll också?


Ipren i kroppen nu, sedan blir det någon "rulle" i soffan. Har faktiskt hyrt tre filmer.


Har i alla fall en i familjen som presterar. Dotterns lag vann idag med 12-0. Och hon gjorde 2 mål! Trots att pappa(domare) dömde bort ett för henne också...


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards