Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Världsmästare på besök

Av Andreas - 29 mars 2009 03:29

Kollade självklart fotbollen ikväll. Höll på att bli lite besviken på uppslutningen eftersom att jag satt ensam med min öl när matchen startade. Joppe hade lovat sin närvaro, men uteblev.... Rickie(världsmästaren) skulle komma men var inte på plats. Tillslut kom han iaf, Rickie. Det var jävligt kul att han kom förbi, förr i tiden satt vi ofta och tog ett par bira och zurrade innebandy. Nu var det längesen. Men som sagt dök han upp och vi hade en riktigt trevlig kväll. Det zurrades en hel del innebady kan jag lova. Och vi la en hel del energi på ultimate fighting som vi kollade. En nice kväll helt enkelt. Rykten får ni vänta på ett tag till.... Det kommer.... Minns vem som tippade 0-0 i Sverigematchen, jo jag! Inte speciellt oväntat. Vad gör Johan Elmander på planen!


Hejdå Hejdå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards