Direktlänk till inlägg 21 maj 2009

Vad var det jag sa!

Av Andreas - 21 maj 2009 10:32

Måste ju bara säga: Vad var det jag sa! Ola Thimrèn klar för Västerås, samt att Christian Isaksen följer med. Inte helt oväntat, och jag konstaterade det i bloggen för flera dagar sedan. Stort lycka till Ola!


VIB har dock fortfarande inte presenterat något riktigt bra nyförvärv på spelarfronten enligt mig och Ola har lite att jobba med, men jag håller tummarna för dig Ola. Jag tror att Ola`s "def-bandy" kan vara rätt medicin för VIB. Eller överaskar Ola alla och kör full fart framåt? Återstår att se, men jag har haft Ola som tränare och fokus blir försvar med snabba kontringar.


Kan eller vill Ola locka över några gamla GAIK bekantingar mer än Isaksen? Jag tror att Ola kommer att göra ett försök även på Andreas "Drutten" Fridner. Finns säkert ett par till gamla adepter till Ola som blir kontaktade.


Grymt skönt med lite extra ledigt. Röda dagar mitt i veckan är en favorit.


Idag blir det till att kolla Gnaget hemma mot Elfsborg. Blir tufft, tror på kryss. Stort avbräck för AIK att lagets än så länge bästa mittfältare Jorge Ortìz är avstängd.


Ha det bra!


Hejdå hejdå!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards