Alla inlägg den 13 september 2009

Av Andreas - 13 september 2009 15:55

Premiären i Supertrean började bra, seger mot Vendelsö med 3-0. Laget gör en otroligt stabil match och vi dominerar från start till mål. Försvarsspelet är mycket bra idag. En stark laginsats helt enkelt. Med lite skärpa framåt borde segern ha blivit mycket större.


Kommer man till min egna insats så kan den summeras med ett ord: MISSAR! Jag bränner väl ca 2-3 frilägen och missar öppet mål på pass från Linder. Otroligt dåligt! En "vanlig" dag borde jag göra 5 kassar i en match som denna. Jag har ingen timing och precision överhuvudtaget och jag har en del kvar att jobba på. Fick nöja mig med 0+1 i protokollet. Det positiva är att "flåset" börjar kännas bättre och att kroppen blir bättre och bättre. Men sammanfattningsvis så är jag inte alls nöjd med min egen insats. Skönt att övriga spelare i laget spelar så bra som man gör idag. Var iaf hur kul som helst att åter vara med i seriespel! Så sammanfattningen blir att det här var riktigt kul! På det personliga planet så kommer det bara att bli bättre och bättre.


Pool och Juve vann komfortabelt igår. Imorgon har AIK Häcken borta, tuff match. Jag spelar in matchen och ser den efter plastträningen.


Fan vad kul det är att vara tillbaka på plan igen!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards