Alla inlägg den 18 september 2009

Av Andreas - 18 september 2009 20:53

Match imorgon. Vi möter Salem borta. Har aldrig mött Salem och har aldrig spelat i deras hall. Kul att man fortfarande kan upptäcka nya hallar och lag.


Glömde att nämna AIK Hockeys sköna vinst mot Malmö i seriepremiären. Vi ska tillbaka!


SB Innebandy har mer eller mindre gjort klart med 3st gamla polare och lagkamrater till mig. Det handlar om Martin Cederberg(tidigare Carlsson), Tobias Törnkvist och Fredrik Jörneblad. Tre riktigt duktiga spelare som kommer att göra SB ännu bättre. Har även hört att den gamla demonen och trollkarlen Christian Hellström tränar med SB. Återstår att se när han är spelklar, men inte direkt någon dålig värvning det heller. Ska bli kul att möta mina gamla polare på banan.


Nu ska jag se en film och tvätta mina macthkläder inför morgondagens match, annars vill inte Mange lira i samma lina som mig har han sagt.


För övrigt så är Manges grymma duschcreme Beckham slut. Måste ut och leta efter den, luktar grymt gott.


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards