Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Morgondagens spel

Av Andreas - 19 oktober 2010 23:29

Blir kort inlägg ikväll, är grymt trött. Har tränat ikväll, stor frånvaro. Endast 13 utespelare på plats. Vi gjorde det bästa av situationen. Blev även en hel del fys såklart, nyttigt men jobbigt.


Har lite speltips i Norska Elitserien i innebandy, med match redan imorgon. Jag tippar Slevik borta mot Greåker till fina 2,55! Visst att det är ett derby, men Slevik är obesegrade hittills och Greåker har redan hunnit med att förlora 2 hemmamatcher i år på 5 omgångar. Fel favorit här enligt mig. Slänger även in en seger för Bäkkelaget borta mot Sagene, två av seriens stora strykgäng. Men Sagene är det lag som tappat mest spelare i år och jag tror även att man förlorar denna match, 2,05 på Bäkkelaget. Den svåraste matchen att tippa är Sveiva-Fjerdingby. Men jag väljer att tippa på bortalaget Fjerdingby då man har flera individuella toppar än vad Sveiva har. Man har även seriens bästa målvakt i Fjerdingby, svenske Nordmark. Fjerdingby seger till 2,00 gånger degen. Är fortfarande otroligt förvånad över det höga oddset på Slevik?! Dessa är dom 3 matcher jag tror på.


Måste hitta ett bra blad till min klubba nu när mitt vanliga som jag haft dom 4 senaste säsongerna har gått sönder, och alla reserv är slut. Det jag kört med nu den senaste tiden fungerar inte alls, är inte skönt överhuvudtaget. Jobbigt kan jag bara meddela...


Hejdå Hejdå!!

 
 
Maront

Maront

20 oktober 2010 10:39

Bara hojta om ni behöver förstärkning på träning

http://blog.metmike.com

Andreas

20 oktober 2010 15:49

Det ska vi ha i åtanke Maront!

 
Ingen bild

speltorsken

20 oktober 2010 19:14

Tjena, hur tippar du? Kör du singlar, dubblar, tripplar?
Själv kör jag bara singlar - tråkigt kanske men lönsamt so far! Ikväll tror jag på Schalke 04 till 1,45 - inget superodds men jag gnetar mig framåt.

Andreas

21 oktober 2010 17:16

Tjena! Jag kör oftast tripplar, till höga odds. Har även kört en del dubblar med kryss i diverse fotbolls och hockey matcher, har också gett ganska fin utdelning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards