Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Andreas - 11 februari 2010 23:55

Träningsveckan är över. Tränade med Hässelby igår. Mycket folk, så mycket att det var 5 linor! Väldigt positivt. Många nya juniorer var uppkallade för att öka tempot, och det gjorde dom. Men rent kvalitetsmässigt vet jag inte om träningen gav så mycket, var mer spring och slå. Men fart var prioriterat och det fick man.


Ikväll hade vi träning. Många borta fortfarande och Björkebyhallen kan numera kallas "Hall of Fame". Detta bland annat för att legenderna Per "Tårtan" Wiklund och Jonathan "Jonte" Kronstrand var med och körde. Lägg till Tom Lepistö och Björne Eriksson och det fanns rutin i massor i den femman! Junioren Max fick äran att köra med dessa herrar. Hur som helst så var det bättre fart idag på träningen. Bra med en spelledig helg för alla skadade och sjuka så att dom kan plåstra såren.

 

Verkar som att jag har en förkylning på gång. Har känt mig lite hängig idag och igår. Får se vad helgen bjuder på...

 

Joppe var inte medverkande i Caperiotäbys DM-final. Tur i oturen så blev det ändå förlust för Caperio.

 

Idag körde jag i "mjukis-linan" på träningen. Både Mange och Emil ställde upp med hela overaller på sig till två-målet.

 

Nu orkar jag inte skriva mer. I med 2st Alvedon och så kör vi...

 

Hejdå Hejdå!!





Ovido - Quiz & Flashcards