Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Andreas - 26 maj 2010 22:18

Sitter framför datan och är trött som f-n. Har varit och kört ett innebandypass med Bele. Riktigt kul träning faktiskt med mycket glädje. Vi körde unga mot äldre, av någon konstig anledning hamnade jag i äldre... Vi stod tillslut som segrare och kunde inkassera varsin Gainomax i första pris. Stort av sportchef Dyrhage att åka och köpa ett förstapris!


Igår var det träning med nya Kungsängen kombinationen. Också en kul träning med mycket folk. Men man känner efter dom här två dagarna att kroppen inte direkt är maxtränad just nu... Man blandar och ger minst sagt, men det är ju inte nu man ska vara på topp heller. Kan väl erkänna att det blev ett par missar på öppen kasse från egen sida. Men det är ju Dajje som slår studspassar, eller hur Dajje   . Jag lirade med Dajje och Chrisse vilket var kul och vi hade ett par bra kombinationer under två-målet.


Två bra dagar hur som helst och skönt att få träna lite regelbundet igen. Hur man gör och vad som händer är inte helt spikat vad det gäller innebandyn ännu. Men jag räknar med att ta ett beslut inom kort.


Malmqvist från Sollentuna skrev idag på papprena och är klar för Bele nästa säsong. En bra förstärkning och en skön snubbe.


Fick en kommentar här på bloggen att jag och Joppe var välkomna till BSK. Tack för det, men det känns lite ovisst vad man får ihop för lag därute? Vore iof vansinnigt kul att lira med Drutten och Larsson med flera igen. Men som sagt så känns det inte aktuellt. Om det nu var Bollstanäs som BSK stod för i kommentaren?


Lägg till en vanlig arbetsvecka med mycket jobb så förstår jag själv varför jag är så trött just nu. Och imorgon bär det iväg en tur till Norrköping för jobb. Eventuellt blir det också träning med Kungsängen igen på kvällen. Sedan ska jag ta igen mig i helgen och ladda inför Eurovisionfinalen på lördagkväll!


Nu ska jag ta ett par smörgåsar och se till att vara klar med ätandet lagom till Seinfeld på TV.


Sebastian Gafvelin från Spiders till AIK i innebandyn står det på Innebandymagazinet idag. Var väl någon dag sedan jag meddelade här på bloggen att det var klart.


Snart börjar fotbolls VM, hur kul blir inte det?! Och hur tomt känns det inte när det är över och det inte finns fotboll på TV varje dag? Mitt lag i fotbolls VM blir som så många gånger förr självklart Tyskland! Gå för guld!


Apropå VM så köpte jag idag det officiella stickers albumet! Ni vet ett sånt som iaf jag hade när jag var liten. Där man köper paket med stickers på spelarna, och klistrar in och försöker fylla albumet. Självklart är det klassiska Panini som står för det hela. Riktigt kul! Försöker inbilla mig att jag köpt det till sonen, men jag kommer nog att vara med på ett litet hörn...


Hejdå Hejdå!!








Ovido - Quiz & Flashcards