Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Andreas - 8 juni 2010 23:58

Helgen är över och veckan har redan hunnit rulla iväg ett par dagar. I fredags blev det som sagt nattsudd, satt uppe och spelade hela natten. Grymt kul! Annars var lördagen och söndagen lugna sköna dagar med familjen. Fick även låna en lastbil av Malmqvist för att slänga massa skåp på tippen, stort tack!


Igår var jag en vända ner till Malmö fram och tillbaka för att jobba, flög till Köpenhamn och tog hyrbil över med min norska kollega. Var ruskigt trött igår på kvällen, då klockan ringde 04.30 på morgonen för att ta mig ut i tid till Arlanda.


Ikväll har det varit plastträning med Kifen, helt ok träning. Kul att lira med Chrisse och Mange igen. Vi känner varandra väl sedan vi bildade lina i Hässelby i ettan för ett par år sedan. Viktigaste var att vi vann två-målet klart och slapp ta ner sargen.


Har även hunnit med att lämna in kostymen på kemtvätt idag. Passade då på att handla flera fotbollsbilder till VM-albumet då tobaksaffären ligger vägg i vägg. Köpte 12 paket, tar en stund att klistra in 60 bilder... Rickie köpte också ett album idag och vi kom överens om att vi skulle ta en kväll då vi sitter och klistrar in bilder och "tradear" bilder.


>>>Burgic

Nej, jag har inte köpt säsongskort till hockeyn ännu. Var inne på det ett tag. Men det visade sig att det blir saftigt dyrt att köpa säsongskort till mig och kidsen på hockeyn. Ca 10000-12000:- har jag inte riktigt råd att lägga...Ett rån enligt mig! Tacka vet jag fotbollen där man får säsongskort för hela familjen runt tusenlappen.... Inför familjekort till hockeyn också! Syskon får barnen i slutet av Augusti är det beräknat... Och jag tror kung Burgic kommer att lyckas mycket bra i Österrike!


Nu blir det sova!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards