Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Andreas - 12 juni 2010 11:17

Gårdagen var lyckad, både socialt och spelmässigt. Mina föräldrar var på besök och vi åt god kinamat. Jag förlorade på Canastan men satte mitt spel på kryss i båda VM-matcherna till lite mer än 10 gånger pengarna! Nice!


Läste på Manges blogg att Caperio skulle eller har hört av sig till Jonas "lillis" Bergström. Tyvärr mitt fel då jag sa till Ricki för ca en vecka sedan att dom borde kontakta honom då han är grym. Tydligen sagt och gjort.....  Men jag tror inte att Lillis har tiden och lusten som krävs för SSL, så jag hoppas att han väljer spel i samma klubb som mig. Fan jag verkar ha stort inflytande på spelarförvärv i Caperiotäby!


Just nu 13 deltagare i drömelvan som jag startade, och fler på väg in tydligen. Kul!


Grymt skön keeper Sydafrika har, risiga utsparkar! Till rätt adress varje gång och ett giftigt kontringsvapen. Imponerande!


Kommer från ooch med nu sluta att ge Caperiotäby tips om spelare, fan jag vill ju lira med Lillis själv!


Gafvelin den äldre är klar som tränare i ovan nämnda klubb. Känner honom inte men det verkar vara en kompetent herre och det blir förmodligen bra. Binge brukar ha järnkoll på bitarna.


Kalas snart och sedan vidare på fest, kan bli en bra dag det här.


Och självklart så väntar det en massa VM-fotboll på tv, underbart!


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards