Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Andreas - 14 juni 2010 17:55

Hemma från en jobbresa idag. Snacka om trött nu... Helgen har satt sina spår, då jag var på fest i lördags. Det var iaf kul men idag blir det "rast vila" som gäller....


Ska förmodligen kolla Italien-Paraguay ikväll, tror på en målsnål historia. Se inte bort från att Paraguay kan skrälla. Även fast krysset ligger närmast till hands enligt mig.


Såg mitt kära Tyskland igår kväll, dom var grymma! Visst Australien är nog ingen värdemätare, men ändå en riktigt kul fotboll från Tyskarnas sida. Bästa matchen hittills.


Bele-Janne är inne och hetsar här på bloggen och på Manges blogg. Alltid trevligt med kommentarer som sagt. Och jag kan väl bara svara att skulle det bli så att jag lirar i Kungsängen nästa år så har det enbart med att göra att många av mina kompisar kommer att spela där. Det handlar inte om några pengar, var så säker! I den åldern jag är och förmodligen med max ett par år kvar på planen, så känns det sociala viktigast just nu. Och det kommer att fälla avgörandet. Själv då? Vart ska du lira? Hässelby lär ju inte vara aktuellt kan jag tänka mig. Bele? Vill dom ha tillbaka dig? Vad händer? Hur som helst, lycka till!


Bele kommer att få ett kanonlag, med eller utan mig. Det vet jag. Men jag kommer inte att välja klubb utifrån vilka man tror kommer att slå vilka. Jag tror både Bele och Kungsängen kommer att kriga i toppen.


Ludde frågade bland kommentarerna om KIF och Bro ska slå ihop. Svar ja. På herrsidan slår man ihop verksamheterna.


Nu måste jag jobba lite innan det är dags för lite vila, är helt slut!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards