Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Andreas - 11 juni 2010 10:54

Så var det återigen fredag, veckorna går fort. Idag är en stor dag, dottern Smilla har haft skolavslutning! Grattis! Världens bästa! Sedan är det ju så att det faktiskt är start av fotbolls-VM idag! Hur kul blir inte det? Som jag har längtat!


Måste ner och köpa mera fotbollsbilder för att fira starten av VM.


Satte ett av mina spel igår, lirade på Degerfors hemma mot Bajen till 2,60. Det var helt klart fel favorit i den matchen så som oddsen såg ut, kunde därför inte låta bli att spela. 4-2 till Degerfors. Snacka inte om kris i Gnaget, söderbröder blöder....


Tränade plast med Kifen igår, helt ok träning igen och jag börjar känna mig starkare och starkare i kroppen. Kul med många duktiga spelare nere på träningarna.


Hässelby innebandy har börjat med någon form av censur på sin gästbok. Jag la in ett inlägg angående att Wårstam kunde ringa om han inte hade någon klubb att lira i, då det verkar vara minst sagt turbulent hos Hökarna. Inlägget har tagits bort. Samma gäller för Mörken som också skrev inlägg i gästboken, det är borta?! Kan apropå Hässelby passa på att avslöja vem det var Hässelby kontaktade på tränafronten för ett par veckor sedan. Tom Lepistö, tränaren som vi hade i Bele förra året. Nu har jag hört rykten om att Tom ska vara klar för Hökarna, tror att han ska köra racet tillsammans med Lemker på något sätt. Återstår att se om det stämmer?


Drömelvan har gett en bra respons och vi har fått ihop hela 10st deltagare än så länge i ligan jag skapade, kul!


I helgen annars så är det som sagt mycket fotboll som gäller. Imorgon är det först iväg på ett kalas då min systers båda barn har fyllt år. Efter det bär det av på vuxen kalas/fest. Ska bli kul och det kommer även att bli en hel del fotboll där också.


Dagens matcher:


Sydafrika-Mexico  1

Uruguay-Frankrike 1 (Krysset kan även ligga bra till)


Kul att jag tvättade bilen igår, idag spöregnar det....


Rosèvinet är slut här hemma, dags att inhandla nytt idag. Ikväll blir det Thaimat!


Nu måste det jobbas vidare...


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards