Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Andreas - 17 mars 2008 17:30

Här följer mina tips och tankar om kvällens matcher i kvartsfinalspelet:


Caperio/Täby-Storvreta 5-3

- C/T vinner ikväll! Spelade ett avvaktande spel borta, nu blir det andra takter hemma på Tibble parketten. C/T försöker förmodligen "mörka" att Hagberg spelar ikväll, men jag tror garanterat att han är med från start, det innebär ännu mera spets framåt!


Falun-AIK 3-6

- Allt snack handlar just nu om anmälningar hit och dit.... Matchen vinner iaf AIK. Även fast jag måste säga att dom inte direkt har imponerat på mig hittills.


Dalen-Pixbo 7-4

Nu tar sig hemmalaget samman efter stor förlusten senast. Dalen vinner inför storpublik hemma i Umeå, Ketil Kronberg blir matchens lirare.


Nu ska jag äta, sedan väntar träning.


Hejdå Hejdå!



Ovido - Quiz & Flashcards