Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Kontraster

Av Andreas - 22 februari 2010 23:45

Sen kväll och mycket att fixa med. Måste göra mig klar för en kortare jobbresa till Karlstad. Detta innebär bland annat att hoppa in i duschen. Drog direkt efter kvällens träning för att möta Joppe hemma hos mig. Har blivit ett par fotbollsmatcher och jag stod återigen som segrare. Nice!


Kvällens träning var helt ok faktiskt. Riktigt bra rull i vår femma stundtals. Mange såg pigg ut samma gjorde "comebackande" Isen som lirade med oss.


Den värsta besvikelsen börjar väl lägga sig efter gårdagens kryss. Men det är alltid tungt att tappa poäng när man bör vinna, vi var det bättre laget. Men som jag nämnde tidigare så hade Kifen ett riktigt bra försvarsspel. Även deras keeper bör nämnas, han var grym.


Kylan imorse var inte att leka med. -24 grader när jag klev ut för att skjutsa frugan till jobbet. Hennes egna bil hade gett upp. Förhoppningsvis så kan Joppe se till att hjälpa till att fixa bilen imorgon. Grymt snällt.


Alex Rosenberg ringde idag! Fantastiskt kul att höra hans röst igen efter ca 6 månaders radiotystnad pga den utlandsresa han gjort. Hyfsade kontraster att åka från 40 graders värme i Sydamerika, och landa på ett -20 grader kallt Arlanda!


Mitt blad gick sönder igen på matchen igår. Tredje bladet på ca 1 1/2 vecka! Och ett blad har nu gått sönder båda dom senaste matcherna. Lite småjobbigt är det att spela in ett nytt blad hela tiden.


Näe, nu måste jag göra mig klar.


Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards