Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Kommentar svar

Av Andreas - 16 juni 2010 11:26

Tänkte bara lämna ett kommentarsvar från förra inlägget.


>>> Peter,


Tack för kommentaren. Kan väl bara säga att det jag menar är att säga att någon inte har en egen vilja är helt fel. Mange har en, och jag har en. Men när du säger att han är ganska beroende av andra så måste jag bara flika in att det är väl alla! Även jag. Precis som jag skrev i mitt inlägg så är anledningen till mitt klubbbyte: alla andra. Klart att man vill spela med sina polare, det är ju inte SSL vi lirar i. Samma gäller många spelare i både Bele och Kif. Det vet jag. Man vill spela med vissa andra personer, så är det. Självklart vill jag och Mange spela tillsammans, inget jag eller Mange hymlar om. Men Mange vill även lira med Chrisse och många andra...


Att bli kallad för "hoppjerka" är inget jag lider av, om så nu skulle vara fallet. Finns dom som byter mer eller mindre, that`s life. Och jag kommer att sova gott ändå. Men precis som du säger så bör man inte prata klubbkänsla efter en säsong.


Sen menar jag inte att jag måste ha ett tack från alla klubbar jag spelat för. Men det är lätt att glömma vad man gjort för en förening och lätt att kasta skit. Mest det jag syftar på.


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Peter

16 juni 2010 12:15

Uppenbarligen är det viktigare för dig och många andra vem man spelar med och inte vilken klubb man spelar i. Det kan jag iofs köpa på denna nivån men att hålla på och byta klubb varje år för att spela med just den eller den känns lite löjligt. Nu säger jag inte att du gjort just det men du förstår min tanke hoppas jag...

Självklart ska du ha ett tack för din säsong i Bele, du gjorde ju en del poäng! ;-)
Jag hopaps att du har fått det från styrelsen/ledningen också!

Nog om det, trevlig sommar och lycka till i Kifen (förutom mot Bele)!

 
Ingen bild

Ole-Richard

16 juni 2010 12:34

Helt enig med Peter: du er og blir ei klubbhore!! Egentlig aldri likt deg ettersom du spilte i Slevik i 2 år kun for pengenes skyld.. Dine sosiale evner var totalt fraværende og du holdt deg hele tiden hjemme for deg selv og telte alle pengene du fikk av oss!!!

Alle med over 5 i IQ forstår at jeg er ironisk, men tviler på at denne Peter forstår det..

Boris var hos oss i 2 år og ingen i slevikmiljøet vil noengang glemme ham. Fantastisk spiller og ikke minst verdens herligste person. Viser gang på gang at han har et hjerte for klubben ved å hjelpe oss med spilleroverganger.. Dere fra Belemiljøet glemmer vist at det kommer flere sesonger etter denne.. Boris vil alltid være en del av innebandymiljøet og mange vil forhøre seg med ham anngående hvor de skal spille. Tror ikke han kommer til å anbefale Bele til noen hvis denne hetsen fortsetter!

Boris, Mørken og Joppe i samme klubb, dette er nødt til å ende bra. Fått meg en ny favorittklubb i Stockholm ved siden av Caperio.. Go kungsängen! S. Dark: sleng fram et fett kontraktsforslag så kommer jeg, men det bør være 6 siffer i forslaget for jeg er som Boris, går kun etter pengene!!

 
feea♥ (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med mån

feea♥ (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med mån

16 juni 2010 13:12

varför kallar du hoppjerka ?
kram :)
BTW..
har två bloggar du kan checka in ;) tänkte att du kan ju behöva kommentera så jag får bekräftelse om vem som spanar in mig, svårt för dig att sända signaler på annat sätt här på nätet och för mig att blicka lite tillbaks om du inte märkerar.
SE DET SOM DU SKICKAR EN BLICK - dödsenkelt!! :)

http://feean.blogg.se
humor/sex/underhållning/-bloggen
http://feliciaaulen.se
följ vad som händer mig i min knasiga vardag med vimlande tankar!

http://feliciaaulen.blogg.se

 
Ingen bild

Peter

16 juni 2010 13:19

Ole-Richard: Har jag sagt något om att Boris spelar för pengar eller likanande!? Nä, preics! Tycker det är tråkigt att han lämnar Bele efter bara en säsong eftersom Boris är en bra spelare!

Förstår inte varför han inte skulle kunna rekommendera Bele pga av vad jag (Bele-supporter, inget annat) tycker!

Förstår att du var ironisk och tycker att du var väldigt mogen som att jag har under 5 i IQ (OBS IRONI).

Känner inte Boris personligen, har aldrig ens träffat honom, och har inget emot honom. Det som jag "irriterar" mig på är hoppandet mellan klubbar (inte bara Boris) men har förstått att det sosciala väger in mer än klubbkänslan...ok?

 
Ingen bild

S.Dark

16 juni 2010 13:40

ledsen ole men vi har fyllt tjockkvoten nu när Boris skrivit på!!!!

 
Ingen bild

Keegan

16 juni 2010 18:53

Stort Ole-R! Då kan du bo hos mig så jag kan bjuda tillbaka de extra 8kg jag fick hos casa Ole..;-)

 
Ingen bild

Dennis Cortes

16 juni 2010 21:24

Helt rätt BOM-BOM BORIS flest tränings-overaller tills vi dör vinner!!!!


BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........BORIS HAR RÖDAMOCKA SKOR...........

 
Ingen bild

Karke

17 juni 2010 09:23

Fan Boris, tacka nej till Caperio om Binge eller jag ringer, blir så jäkla mycket skriverier i bloggar annars... ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards