Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Fingertoppskänsla

Av Andreas - 18 juni 2010 18:35

Ja, som rubriken antyder så kan jag erkänna att det är något jag saknar vad det gäller VM-drömelvan. Jag låg med i toppen efter den första omgången, häng på toppen i våran tävling som nu har uppnått hela 16 deltagare. Sedan gick jag in och ändrade hela laget nästan, och resultatet hittills är ruskigt dåligt.


Bytte in tre Tyskar till, hade en innan. Dom förlorade trist nog idag. Minus!


Bytte in Walter Samuel i Argentina, han blev skadad efter ca en halvtimma igår. Minus!


Bytte ut mina två Amerikaner som jag hade, varav en var Bradley. Bradley gjorde självklart ett av USA`s mål idag... Minus!


Som man kan läsa så har jag inte ett enda lyckat drag, tungt!!


Ja ja, iaf helg nu! Har jobbat sjukt mycket fram tills nu. Men nu ska jag koppla av hela helgen.


Nu måste jag kolla in vad vi ska äta och göra ikväll.


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Maront

Maront

19 juni 2010 09:40

Jag har Klose som kapten... gick ju JÄTTE BRA!!!

http://blog.metmike.com

 
Ingen bild

Peter nr 2

21 juni 2010 07:44

En annan har Higuain som kapten...8-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards