Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Vilken match!

Av Andreas - 27 juni 2010 22:58

Långhelgen är snart slut, en lyckad sådan. I torsdags var det bara hemma med familjen som gällde, Rickie kom förbi på kvällen och tog en bira och bytte VM-bilder.


På Midsommarafton så valde vi att bryta traditionen att åka ut till Landet och valde istället Bålsta hos några vänner. Vi hade en kanondag/natt med poolbad, dans, nubbe och allt vad Midsommar ska innehålla. Jag valde att avsluta natten hemma hos Rickie för lite nattvickning innan jag gick hem sent på natten.


Igår var bara en lugn dag med familjen, vi hyrde ett gäng filmer och bara hade det lugnt och skönt.


Idag har vi varit och badat på Huvudstabadet, riktigt bra faktiskt. Jag var den enda som inte badade, ska prova nästa gång har jag lovat. Lagom till middagstid kom Joppe med familj förbi och vi grillade. Avslutade med lite fotboll med barnen jag och Joppe.


Som sagt fullt upp hela helgen, en riktigt trevlig helg!


Idag såg jag härliga Tyskland mosa England! Riktigt skönt och en rättvis seger trots att somliga pratade om något missat mål för England, jag såg inget ;)


Argentina gjorde senare sin plikt och tog sig vidare efter en kontrollerad seger mot Mexico.


Nu väntar Argentina-Tyskland på lördag, vilken match! Ett par bira till den kanske, så kan jag även fira att min semester har startat!


Jobb imorgon, känns helt overkligt. Kroppen/huvudet är totalt inställt på semester nu. Måste kriga mig igenom sista veckan!


Hejdå Hejdå!!



 
 
Ingen bild

Burgic

27 juni 2010 23:14

Allvarligt talat - hur kan du hålla på Tyskland? Släkt eller?

 
Ingen bild

Burgic

28 juni 2010 16:27

Vad händer i vårt älskade AIK? AVGÅ ALLA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards