Alla inlägg den 1 november 2007

Av Andreas - 1 november 2007 08:40

Har hållit på nyheten på begäran av min vän Rickie "Totti" Hyvärinen, men nu är den ute i media såg jag, så nu kan jag skriva om detta.


Den störste och förmodligen en av dom bästa spelarna i världen Rickie Hyvärinen kommer inte i väg till 4-nationers turneringen i Tjeckien. Jag lider med Rickie då jag, han själv, och många andra hade sett fram mot hans "comeback". PINSAMT är ordet att Totti inte varit med i tidigare landslagsupplagor, då jag dom sista åren inte sett en enda finne vara bättre än Rickie i våra svenska serier iaf(Nej, Tamminen, Kohonen är inte bättre längre)! Den efterlysning som det pratas om är lika pinsam den, Finland liknas någon gammal krigsmakt då Totti är efterlyst pga en missad mönstring för 9 år sedan! Trots att han då gjorde en skrivelse till militärmakten i Finland. Och frågan är hur svårt det kan vara att kontakta Totti och meddela om denna efterlysning? Kanske kunde ha hört av sig någon dag av dessa 9 år som gått, så att han slipper få reda på detta på det här sättet.


Det enda positiva jag kan hitta i denna soppa är att den flygrädde finländaren slipper flyga.......


Tipsen igår gick åt h-vete. Jag börjar bli lika risig som Hajdus och Avellan på på att tippa...... Men jag kan iaf glädja mig åt Treze-goal, 3 kassar i Juves seger igår! FORZA JUVE!

Ovido - Quiz & Flashcards