Alla inlägg den 12 november 2007

Av Andreas - 12 november 2007 22:36

Sorry, har varit riktigt dåligt med uppdateringar här av mig i helgen. Har varit ute på diverse festligheter i helgen och har därav varit lite för sliten i ärlighetens namn.


Efter en spelledig helg var det återigen dags för lite plastbandy ikväll. Det var bara en keeper på plats idag, så man trodde inte på världens bästa träning. Men där fick man fel, det blev vad vi gjorde det till, och det blev kul!


Smålagsspel med 3 spelare på plan i varje lag. Vi var 4 lag med 4 spelare i varje lag som gjorde upp om dom åtrovärda finalplatserna på A-planen. Övriga 2 lag fick göra upp om 3:e och 4:e plats på B-planen. B-planen som för övrigt ändå höll högre klass än både plan B och C i Cupernas Cup!


Mitt lag(svart) med Wendel, Scuba, Heimdal och jag började bedrövligt med 4 raka förluster. För att sedan spela upp oss och endast förlora en match till, vilket tyvärr var matchen om finalplatsen..... Vi förlorade mot TRÅKIGA röda som bara sköt långskott från egen kasse varje gång! SKANDAL! Jag räknar med en regeländring till nästa gång för att stävja detta spel.


Vi kom till slut 3:a i turneringen och "slapp undan" med 40 armhävningar, situps och benböj.


Till helgen väntar Älvsjö borta på Söndag, mer om den matchen kommer senare. Ska även lägga in lite speltips som vanligt här. Den här gången ska jag skärpa mig med tippningen!


Ha det gott så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards