Alla inlägg den 18 november 2007

Av Andreas - 18 november 2007 21:05

Ja, då är man hemma igen efter en resa till den "fantastiska" Västertorpshallen. Matchen slutade 4-4. Har en konstig känsla i kroppen gällande resultatet. Ok, vi ligger under och kommer tillbaka. Vi plockar poäng igen efter en tung period. Men jag kan inte känna någon jätte glädje ändå, kanske känner mig lite mer nöjd imorgon? Utförligare angående matchen kommer imorgon senast! Just nu är jag så förbannad på mig själv, och att jag "bränner" så j-la många bra lägen. Skulle bara bli att jag skriver massa om det om jag skulle skriva en matchrapport nu. Vi borde iaf vunnit matchen och jag borde gjort minst ett par kassar till förutom den det blev idag.....


* För att jag inte ska bli helt deppig över mina missade chanser idag så får jag iaf ta fram att jag faktiskt har gjort poäng i alla matcher i serien hittills i år, 9 matcher. Kanske kommer upp i Zätas rekord borta i NHL........


* Caperio/Täby mår nog inte heller så bra just nu. Tappade sin 6-3 ledning man hade inför sista perren. 6-9 blev förlust resultatet hemma mot Helsingborg. Jag lider med grabbarna!


* Dagens domare i våran match brukar vara riktigt bra. Och jag tycker att dom är riktigt sköna att zurra med.  Men idag undrar jag och väldigt många på läktaren(som jag pratat med) varför jag inte fick straff med mig när Älvsjös keeper är ute och klipper mig i mitt friläge? Keepern åker på en 2-minuters utvisning för liggande spel, men ingen straff!!?? Enligt domaren åker bollen ner i hörnet, ja det gjorde den! För att keepern är ute och klipper mig när jag är helt ensam och har full kontroll på bollen! Jag går runt keepern och blir nersparkad, klart som fan att bollen rullar vidare ner i hörnet! Det är lite svårt att hålla kontrollen på bollen när man är ute på en flygtur i luften......


Mera att vänta här......nu måste jag bara sluta att vara sne på mig själv först.....

Ovido - Quiz & Flashcards