Alla inlägg den 14 november 2007

Av Andreas - 14 november 2007 23:55

Nu är man åter på plats i hemmets lugna vrå efter våran sedvanliga natt träning. Har ätit 6st Falu-Rut(knäckebröd) med ost och kaviar, samt ett glas julmust och ett glas juice. Satt som en keps!


Har varit ruggigt dålig aktivitet på mig här på bloggen. Men sanningen är som jag nämde tidigare att helgen gick åt till att vara sliten och trött. Och i början av denna vecka gick man och blev magsjuk mellan Måndag och Tisdag, så jag har legat hemma och varit riktigt risig fram till idag. Efter att ha ätit ordentligt för första gången idag så kände jag mig faktiskt helt frisk igen. Enda sviterna jag märkte av på träningen var den oerhörda trötthet jag kände! Var helt slut i kroppen. Annars mår jag prima igen!


Kvällens träning förlorade mitt lag igen.... börjar bli riktigt less på att torska två-målet, tror vi har gjort det 3 träningar i rad nu.


* Warberg imponerar duktigt! 8-2 borta mot Pixbo är riktigt bra, undrar vilka som ska kunna stoppa Warberg i år?


* Ca 2500 åskådare i Scandinavium där Pixbo lirade ikväll mot Warberg. Kanon bra att lagen vågar ta klivet in i dom stora arenorna! Men det måste ändå ha upplevts som extremt tomt i denna stora arena!? (Framförallt eftersom jag vet av erfarenhet att Pixbo kryddar sina publiksiffror duktigt, iaf på den tiden jag lirade mot dom)


* Har nu fått reda på att det är Joppe Nothèn som är den riktiga Lidl-Kungen. Enligt rykten hade han en medhavd matlåda som han värmde i micron och åt upp, när han var på besök hos en kamrat. Att denna matlåda låg i en Lidlpåse gör inte saken mindre klar!


* Har hört att Johan "Bläckfisken" Ekdahl är målvaktsmentor i Hässelby Hawks. Då finns det nu alltså 2st mentorer i föreningen, Mikael Lemker och nämnda Bläckfisk.


* Måste bekräfta ett sant rykte angående mig själv, innan det når ut när det blivit väldigt "skarvat". På Lördagen har jag Canasta-kväll(ett kortspel som liknar Bridge, och spelas på 4 personer) tillsammans med min Mamma och Pappa, och min flickvän Ullis. Och ja, jag vet att Fotbollslandslaget lirar på Lördag kväll.....


Då var detta sagt.


Inom kort kommer en genomgång av oddsen i innebandyn(När Nordicbet vågar släppa dessa) Samt en inför rapport gällande våran match på Söndag borta mot Älvsjö.


Ha det gott så länge!!


Ovido - Quiz & Flashcards