Alla inlägg den 7 november 2007

Av Andreas - 7 november 2007 08:37

Säger bara ÄNTLIGEN! Pool krossade Besiktas med 8-0 igår i CL. Jag satt bara och njöt hela matchen, äntligen fick grabbarna visa vad dom besitter för kunskaper! Som jag har väntat på den här islossningen. Stort med ett nytt målrekord i CL också. Det här är ingen slump, enligt mig borde Pool kunna vinna varje match med dom här siffrorna, har haft lite oflyt bara....


Martin "White Monkey" Cederberg eller Joppe bad mig kommentera "förnedringen" i PES? Om dom matcherna jag spelade mot Joppe senast kallas förnedring så vet jag inte riktigt vad ordet förnedring betyder. Och jag önskar då gärna en förklaring av det ordet, tack! Däremot kan man snacka förnedring på PES när jag och Joppe var i Norge i sommras.... Joppe har haft grymt svårt mot mig på PES 6 den sista tiden, det är sanningen. Men jag kan erkänna att Joppe varit aningen vassare på det nya PES som kommit, då jag fått byta lag och inte riktigt hittat mitt spel med Bayern ännu. Men trots det är det inte snack om någon förnedring, det kan jag lova.


För övrigt köpte jag mitt första 4-pack med Julmust igår! Och jag kan säga att fler lär det bli. Fy fan vad gott! Välkommen tillbaka!


Gjorde en riktig snål-Ove grej igår. Åkte till Barnens Hus och hämtade deras annons katalog. Vidare till Toys `r` us i Barkarby för att använda mig av deras utlovade lägsta pris garanti på en Julklapp till Måns. Ett Lego Star Wars skepp som dom inte hade kvar på Barnens Hus, sparade 200:- på detta. Jag är hur nöjd som helst. Har lärt mig allt detta av Lidl-Kungen Johan Ekdahl, Tack!


Nu ska jobbas lite!

Ovido - Quiz & Flashcards