Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Andreas - 4 oktober 2009 21:34

Hittar några positiva saker nu iaf. AIK grejade en viktig poäng borta mot Elfsborg. Starkt försvarsspel ordnade poängen.


Hässelby stod för innebandyhelgens skräll och vann borta mot Örebro med 8-6. Ruskigt starkt och imponerande! Det värmer! Kollade Örebros trupp till matchen mot Hässelby. Endast 10st utespelare, varför?


Caperiotäby slog Falun relativt enkelt enligt siffrorna.


Lite saker som gör att man mår lite bättre iaf. Nu ska jag försöka glömma våran match idag.


Hejdå Hejdå!!



Av Andreas - 4 oktober 2009 20:24

Sitter och kollar på AIK borta mot Elfsborg. 0-0 i paus. Kan gå hur som helst, har ändå en olustig känsla. Alla idrottsliga resultat har gått åt h-te idag...


Vi förlorade i innebandyn idag med 6-5 borta mot SB. Sista målet inslaget av SB med 1,55 kvar att spela. Tänker inte ge någon längre analys, men idag var det så dåligt så att jag inte kan beskriva det. Vill absolut inte ta bort SB`s insats, stort grattis. MEN vi gör nog den sämsta matchen jag varit med om i år. Vi möter ett lag som backar hem och vill spela med noll tempo, vi svarar med samma medicin. Blir inte bra. Jag är riktigt dålig rent ut sagt idag, men å andra sidan så har jag knappt bollen på hela matchen, självklart bland annat mitt eget fel. Jag kommer inte in i matchen och får ingen "puls". Vi står still hela matchen och börjar pressa först i sista perren då vi bestämmer oss för att flytta fram positionerna. Låter löjligt att säga att vi ska slå SB, men skulle vi spela i närheten av det vi kan så ska vi vinna mot dagens SB alla dagar i veckan. Men nu är så inte fallet och jag tycker att SB vinner välförtjänt mot ett för dagen uselt Bele.


Kul att träffa gamla lagkamraten Daniel Våg i SB kassen.


En positiv sak från mig idag, torskade inte en enda tekning. Framförallt vann jag alla mot Gunnarzon. Undrar om det är något att vara glad för...


Nu börjar Gnaget....måste återgå. Orkar inte tänka mer på innebandyn, blir för deppig...


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards