Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Andreas - 27 oktober 2009 07:45

Större under har skett....Som det när redan nedflyttningsklara Häcken gav oss en hjälpande hand 1998. Idag ber jag en bön, snälla Halmstad vinn idag!


Hejdå Hejdå!!

Av Andreas - 27 oktober 2009 00:00

Har precis kollat klart inspelningen av Sirius-Caperiotäby. Sirius vinner fullt rättvist och Ramsin gjorde att siffrorna inte blev större. På något märkligt sätt lyckas Täby nästan kvittera på slutet, vilket som sagt inte hade speglat matchen allt för väl. Bäst i Täby: Jugga Söderberg och Ramsin. Sirius gjorde det bra och krympte ytorna och kontrade blixt snabbt. Täby åkte nästan på sin egen medicin tycker jag. Men sedan måste man höja sig också, vilja ta lite mer stryk i boxen, vilket man gjorde på slutet.


Hur kan domaren(Sven) missa ett så solklart mål när han står max en halvmeter från situationen!? Otroligt! Som tur var blir det inte en avgörande situation. Men Sirius skulle ha haft ett mål till.


Hade träning ikväll. Fick helt plötsligt spela i en ny lina. Vilket faktiskt fungerade riktigt bra. Jag fick hänga ett par kassar och vi höll tätt bakåt. Men jag måste erkänna att jag saknar att lira med Mange. Vi vet alltid vart vi har varandra.


Nu måste jag sova, kommer vara helt slut imorgon.


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards