Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Andreas - 7 oktober 2009 19:03

Som vanligt är man helt slut. Har fått mycket gjort men det har varit en lång arbetsdag. Har kört ca 40 mil idag.


Har pratat med både Rickie och Joppe idag. Båda verkar taggade för derby mot AIK. Rickie gav ett sånt pass bra intryck att jag har gått in och lagt en slant på Caperiotäby seger. Visst ska AIK vara favoriter, men 3,50 på Caperiotäby i en match som kan gå hur som helst är taget! Jag kommer inte närvara på matchen, ikväll är det nämligen träning på tapeten. Och jag behöver varje tillfälle av träning jag bara kan få. Måste jobba mig tillbaka till min gamla form. Men jag kommer att ha tålamod, det kommer.


Undrar om inte Spiders kan sprattla till hemma mot Balrog ikväll?


Signaturen Burgic är tillbaka, skönt! Jag håller helt med dig. GAIS bör få poängavdrag, men jag ser gärna att tabellen ser ut som den gör nu ändå...


Snackade med min gamla lagkamrat Bjunne idag. Han går skadad och ska sakta börja jobba sig tillbaka till comeback hos Bollstanäs. Där har Bollsta ett sparkapital. Appropå Bollsta, vad sysslar man med i serien? Jag kommer iaf att lira Bollsta seger borta mot Sumpan i helgen.


Nu ska jag vila mig inför träningen!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards