Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Andreas - 18 oktober 2009 10:24

Skön AIK seger igår, nu är det nära.... Men jag vågar inte hoppas för mycket ännu... Kom igen nu Malmö! Hjälp oss Wilton!


Matchen i sig igår var ingen höjdare. Man gör det man behöver. Gefle spelade den fegaste fotboll jag sett, tråklag! 


Förra AIK spelaren Ischizaki filmade till sig en straff vilket gör att Ellos fortfarande är med i guldracet. Vilka lag AIK har bakom sig, Göteborg och Elfsborg, pest eller kolera?


Efter matchen igår blev det lite bira med Isen och Matte. Riktigt trevligt som vanligt!


En badboll förstörde Liverpools match igår. Jag och Isen "bettade" faktiskt på Sunderland seger, kändes rätt när både Gerrard och Torres var borta. Vi satte den till 3,25, men åkte dit på Juve som bara fick kryss hemma mot Fiorentina, helvete!


Min norske vän Ole-Richard tipsade om Bärums Verk seger igår mot Sarpsborg. 2,60 var oddset och den satt som en keps! Slevik förlorade tyvärr borta mot Sveiva. Men den hängde i luften då Sleviks båda landslagsspelare saknades. Till nästa match är dom nog tillbaka och oddset kommer förmodligen vara spelvärt också.


Nu ska jag till Tibble.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards