Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Andreas - 24 oktober 2009 23:45

Ville bara lägga ett kort meddelande....


Hawks blev för "stora" och trodde man skulle vinna tryggt mor Lidköping. Lätt att vara "efterklok" men jag var inne på att spela en Lidköping seger. Hökarna har aldrig varit bra mot dom på pappret sämre lagen, och ingenting har tydligen ändrats från min tid....


Kan inte låta bli att förundras av min gamle vän och lagkamrat Andreas "Drutten" Fridner. Bollstanäs har gjort 35 kassar, Drutten är inblandad i 22 av dom, respekt!


Slevik vann som jag förutspådde till 2,40 hemma mot Bärums Verk. Grym jag e! Min scoutning till Norge har än så länge varit väldigt lyckad. Ledning i skytteligan och en andra plats i den totala poängligan. Är ganska nöjd med värvningen av Åhlberg till Slevik... Fingertoppskänsla, japp! Jag håller faktiskt just nu på att "scouta" lite nya namn till Norge. Vilka det handlar om kan ni drömma om att jag avslöjar just nu....


Ha en bra helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards