Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Andreas - 14 oktober 2009 23:02

Känner mig trött och sliten mest hela tiden. Har förmodligen att göra med att vintern verkar vara på gång. Kallt som satan just nu, och det blir mörkare och mörkare. Trist! Men på innebandyplanen känns det som att det börjar rulla på för min del igen. Bollmottagningarna börjar sitta igen, samma gäller avslut och "timing". Känns kul och det är bara att fortsätta jobba hårt. "Flåset" börjar kännas bättre också vilket förmodligen ligger till grund för mycket av det jag nämnde innan. Men jag "ropar inte hej" ännu, jag har en bit kvar.


Har varit och tränat ikväll. Dålig uppslutning. Vi var bara 14 gubbar och 2 keeprar på plats. Var folk hemma och kollade fotbollen? Märkligt i sånt fall, trodde någon att Sverige skulle gå vidare? Hur som helst gjorde vi det bästa av situationen, iaf mitt lag på två-målet. Vi vann med ca 17-0! Vi hade riktigt bra rull och högt tempo, öste in mål och släppte inget bakåt. Och detta trots att vi saknade våran fixstjärna Mange-Gol. Det andra laget hade det minst sagt tungt... Jag tyckte det var kul, jag vet inte om alla gjorde detsamma...


Sportchefen var nere idag. Han delade ut nya träningströjor, tryckta och klara. Bra jobb där!


Ingen match i helgen. Jag kommer att tillbringa lördagen i Solna, där jag skall bevittna AIK bland annat. Ska bli kul.


På söndag har dottern premiärmatch med sitt innebandylag. Hon har bara tränat 2st träningar, vilket är ungefär vad nästan hela hennes lag har gjort. Kan bli tufft när man möter ett lag som har spelat lite mer. Man möter Täby borta i Tibble. Vilket lag spelar dottern i? Jo, Järfälla Spiders. Hoppas det blir match....


Nu ska jag ta en dusch efter träningen. Sedan blir det snus och tv i sängen. Nästan dagens höjdpunkt varje vardag...


Hejdå Hejdå!!





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards