Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Andreas - 29 oktober 2009 01:06

Halmstad keepern Bahne förstörde AIK`s eventuella guldmatch ikväll. Jag hade biljett och allt klart. Istället blev det träning ikväll. Gick iof bra, vi vann två-målet komfortabelt. Min lina fungerade återigen bra. Men jag saknar fortfarande att lira med Mange L.


AIK kryssade ikväll och guldmatchen på söndag väntar nu... Allt annat än förlust innebär SM-Guld... Vågar inte hoppas, men det sköna att ha med sig till Götet är att Gnaget är ruskigt starka på bortaplan. Fy fan vilken nervös söndag, börjar redan må dåligt...


Innan AIK-matchen på söndag så har jag själv innebandymatch. Karke lovade mig idag att jag kunde dra från matchen när jag hade gjort 4 kassar... Annars blir det stressigt, vår match är klar vid kl:15. Precis samtidigt som AIK börjar. Blir riktigt bråttom därifrån sedan. Frågan är bara var jag skall se matchen? Frågan är vad som är mest tidseffektivt med tanke på att jag är i Västertorpshallen. Helt fel sida av stan... Jag måste jobba på en lösning av detta känner jag... Att jag ska se den är iaf ingen tvekan. Men att jag inte har en bra lösning stör mig just nu...


Idag blev det även klart att bajen lämnar den högsta serien i Sverige. Jag kan inte säga att jag är ledsen direkt... Men jag hade hellre sett att lillebror dif åkt ur. Vi får väl se hur det går. Kan bli båda lagen som åker...


Hur som helst så vill jag bara beklaga till Mange L. Jag vet hur det känns...


Jag och Joppe har lirat PES09 hela natten, så nu är det verkligen dags att sova!


Än så länge lever drömmen, drömmen om GULD!


Hejdå Hejdå!!





Ovido - Quiz & Flashcards