Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Andreas - 22 oktober 2009 18:40

Landade på Arlanda igår kväll vid 19 tiden. Kl 20 började träningen. Jag kom lite sent men hann ändå med att träna, hyfsat pressat schema... Träningen för egen del gick inte till världshistorien som en av de bättre. Var riktigt trött efter flygresan och 3 tuffa arbetsdagar. Men men, det är inte nu det gäller. Jag kommer att komma i bra form tills matchen mot Bro på Söndag. En match som vi enligt mig ska vinna. Men allt måste klaffa och vi måste spela på topp. Bro är ett riktigt bra lag. Fortsätter vi spela som mot Orminge vinner vi. Spelar vi som mot SB förlorar vi, enkel matematik? Tycker vi har en uppåtgående form och bra konkurens i truppen.


Fick höra att min gamle vän "Jason" hoppade in mellan stolparna i Caperiotäbys seger mot Västerås. Stort! Hade jag gärna upplevt på plats! Jason är en grym snubbe och målvakt som har betytt mycket för mig.


Tråkig söndag nu till helgen. Först AIK-bajen, sedan Liverpool-Man Utd, och efter allt detta, med förhoppningsvis AIK och Pool segrar i ryggen, så beger man sig för att lira Supertreans hetaste drabbning Bro-Bele! Snacka om Supersöndag!


Nu måste jag ta kväll....har varit en lång arbetsdag igen. Ända tills nu faktiskt.


Sent tips, spela Slevik hemma mot Bärums Verk i den Norska elitserien ikväll. 2,40 på hemmaseger!


Hejdå Hejdå!!





Ovido - Quiz & Flashcards