Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Otroligt

Av Andreas - 27 oktober 2009 00:00

Har precis kollat klart inspelningen av Sirius-Caperiotäby. Sirius vinner fullt rättvist och Ramsin gjorde att siffrorna inte blev större. På något märkligt sätt lyckas Täby nästan kvittera på slutet, vilket som sagt inte hade speglat matchen allt för väl. Bäst i Täby: Jugga Söderberg och Ramsin. Sirius gjorde det bra och krympte ytorna och kontrade blixt snabbt. Täby åkte nästan på sin egen medicin tycker jag. Men sedan måste man höja sig också, vilja ta lite mer stryk i boxen, vilket man gjorde på slutet.


Hur kan domaren(Sven) missa ett så solklart mål när han står max en halvmeter från situationen!? Otroligt! Som tur var blir det inte en avgörande situation. Men Sirius skulle ha haft ett mål till.


Hade träning ikväll. Fick helt plötsligt spela i en ny lina. Vilket faktiskt fungerade riktigt bra. Jag fick hänga ett par kassar och vi höll tätt bakåt. Men jag måste erkänna att jag saknar att lira med Mange. Vi vet alltid vart vi har varandra.


Nu måste jag sova, kommer vara helt slut imorgon.


Hejdå Hejdå!!



 
 
Ingen bild

målet

28 oktober 2009 11:53

ang bortdömda målet.
Utan droppnät så hade det inte vart någon tvekan.
Behövs verkligen droppnätet?
Slipper man även den lilla extra ribban som det sitter fast i, slipper bollen studsa rakt ut när bollen tar i den och även det målet döms bort.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards