Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Andreas - 6 augusti 2009 23:26

Igår kväll var jag och familjen hemma hos min gamla innebandypolare Micke Kristensen med familj. Vi blev bjudna på grillat och vädret var strålande. God mat och god dryck tillsammans med vänner, kan inte bli mycket bättre.


Idag har jag hunnit med en hel del innebandyrelaterat. Var först och träffade en klubb som har gett mig ett kontraktsförslag att fundera igenom. Sedan blev det ner till Hässelbys löpträning i Grimstaspåret på kvällen. Jag deltog och körde 2,5:an plus ett extra varv själv på gångvägarna. Sedan körde jag styrka. Kändes grymt kul att kunna vara ute och köra i spåret igen, första gången på ca 1år! Visst jag har kört rehab ett tag, men det är ändå skillnad att löpa ute. Var iaf inga problem att springa med knät. Kände ingenting, förutom trötthet såklart.


Keegan hotade med att sluta läsa bloggen eftersom jag aldrig uppdaterar längre, så jag kände mig tvungen idag.


Kommer att bli svårt att bestämma vart man ska lira nästa säsong, det är en sak som är säkert....


Ha en bra helg!


Hejdå Hejdå!!





Ovido - Quiz & Flashcards