Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Andreas - 31 augusti 2009 18:10

Så var det beslutat och klart var jag spelar nästa säsong. Kommer, kanske lite överraskande, att representera Bele/Barkarby i Div 3 nästa säsong. Allt skall självklart lösas mellan Hässelby och Bele också innan det är helt klart.


Känns skönt att ha tagit ett beslut och jag ser fram mot att spela upp Bele från div 3 i år. Många kanske ser det som att det var det sista jag gjorde på elitnivå, så ser inte jag det. Jag kommer att gå ner i divisionerna för att starta igång på rätt sätt efter knäskadan. Men jag tänker absolut inte varva ner ännu. Räknar med att spela högre upp snart igen.


Känns riktigt tråkigt att lämna Hässelby där jag nu senast var lagkapten. Gillar spelarna, ledarna och föreningen skarpt! Inga hard feelings mellan mig och Hässelby. Vem vet, kanske spelar man där i framtiden igen. Men nu ligger allt fokus på Bele!


Jag och Mange L går till Bele båda två. Ska bli grymt kul att lira med Mange igen!


Mera kommer senare.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards