Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Andreas - 26 augusti 2009 16:56

Bele/Barkarby i div 3 rustar starkt inför kommande säsong! Igår presenterade man tidigare Haninge spelarna Robban Linder och Woxberg. Starka nyförvärv helt klart! Genast var också diskussionen igång på Beles gästbok om att man värvar för gammalt. Förstår inte den diskussionen(kanske för att jag själv precis passerat 30-strecket)? Håller man och tillför kvalitet på banan så känns det som att åldern kvittar, vare sig man är 14 eller 40. Det är min mening.


Senast jag spelade mot dessa herrar var när jag med GAIK/Väsby vann div 2 östra svealand och Linder och Woxberg spelade i Hammarby som kom 2:a bakom oss. Duktiga spelare, det vet jag.


Ikväll ska jag prova att träna igen, har lite ont i låret men testar ändå. Kan inte hålla mig borta.


Nu ska jag försöka laga någon mat.


Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!



Av Andreas - 26 augusti 2009 09:50

Var igår kväll på ännu en träning med ännu ett nytt lag. Begav mig till dom mörka skogarna ute i Bro tillsammans med Mange L. Jag, Chrisse och Mange L återbildade den tidigare så lyckade kedjan från våran div 1 säsong i Hawks tillsammans. Och det gick faktiskt riktigt bra. Stundtals grymt bra flyt i spelet trots att det var ett tag sedan vi lirade ihop. Fick ihop 5+1(hyfsad koll på poängen...) på två-målet mycket tack vare dessa otroligt duktiga herrar jag spelade med. Kul!


Fick lite ont i framsidan på låret i slutet av träningen igår, men det verkar inte vara något allvarligt. Kroppen har nog fått en smärre chock av att köra 4 innebandypass på mindre än en vecka. Och mer blir det.....om kroppen orkar det vill säga.


Kul även att Alex Rosenberg var nere och körde!


Anders grattar till giftermålet bland kommentarerna. Tack! Ännu är jag inte klar, men vi får se ;-) Ses på Torsdag.


Även min trogna läsare Burgic har gratulerat, tack!


Dags för jobb som vanligt.


Ha det bra!



Ovido - Quiz & Flashcards