Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Andreas - 19 augusti 2009 23:15

Nyss hemkommen från mitt första hela innebandypass på nästan 1 år! Känns helt kanon och jag känner ingenting i knät just nu. Genomförde, efter godkännande från min sjukgymnast Jampa, en hel innebandyträning med Hässelby. Och det är en sååå skön känsla just nu så att det inte går att beskriva. Det enda jag kände var att jag har en bit kvar till matchformen, kände mig ruskigt tung i kroppen och benen. Inte så konstigt kanske? Men på slutet av två-målet rullade det på riktigt bra faktiskt. Blev till och med någon kasse från min klubba igen. Ge mig ett par ute pass med löpning och några innebandypass så ska jag vara tillbaka inom kort. Underbart helt enkelt!


Såg AIK i måndags. Man är ruskigt starka nu! Jag är helt klart imponerad. Skadar ju inte att titta ett par gånger på tabelllen just nu, även fast det förmodligen kommer att skifta en del i den jämna toppen. dif under strecket och AIK leder, en fröjd för ögat!


Såg även mitt kära Liverpool i helgen. Bedrövligt är det enda jag kan säga...


Ikväll var man tillbaka och vann med 4-0 mot Stoke, såja!


Äckliga Man Utd torskade bort mot Burnley, fan vad skönt!


Har köpt ett Nintendo Wii med bland annat Grand Slam Tennis och Tiger Woods golf 10. Grymt kul faktiskt!


Igår var jag och Mange och besökte en ny klubb i skaran där man till slut ska välja. Jag tränade inte då jag inte visste om det var ok för min sjukgymnast. Nu kan jag köra och jag får se om jag ska ta en sväng förbi där igen och känna lite på det hela.


I måndags var jag på ett möte gällande en helt annan roll inom en helt annan klubb i innebandyn. Får se hur det blir där. Just nu blev man ju av förståliga skäl väldigt sugen på att lira igen.


Har sagt till dom inblandade klubbarna att jag ska försöka ge ett beslut nästa vecka. Vet iaf att jag och Mange gärna kör i samma lag.


På lördag kliver man fram till altaret, ska gifta mig. Hur stort är inte det!?


Hoppas knät reagerar bra på träningen, i sånt fall blir det löpning och kanske ett innebandypass igen innan veckan är slut. Om jag hinner såklart, med tanke på alla förberedelser inför lördagen.


Ha en grym vecka!


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards