Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Andreas - 29 augusti 2009 18:37

Har för ett litet tag sedan kollat AIK-Trelleborg tillsammans med Caperios starke man Rickie. Rättvis uddamålsseger som vanligt. Dulee dunkade in den med vänstern! Han som inte ens kan skjuta med högern som är hans riktiga fot...


Innan den matchen kollade jag när Chelsea krossade Burnley. Chelsea ser tyvärr ruskigt starka ut. Nu sitter jag och kollar Man Utd-Arsenal. 0-0 än så länge. Som matchen ser ut nu kan det sluta hur som helst, förmodligen kryss.


Sköna Liverpool!! Risig kasse av Gerrard! Tråkig frambröstning av Kuyt till Torres vid dennes kasse... Underbart!


Rickie skulle vidare och nu är det snart dags att dra på 30 års fest här i krokarna för egen del. Blir säkert trevligt. Får se om man sluter upp med Joppe sen som är och lirar bordshockey turnering?


Något närmare ett klubbval har jag inte kommit. Är förhoppningsvis klokare imorgon.


Stryktipset gick åt helvete....


Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!

Av Andreas - 29 augusti 2009 00:04

Ska precis gå och lägga mig. Blir som vanligt en snus och lite tv i sängen innan jag somnar. Har varit en skön fredagkväll som spenderats med familjen!


Många tankar som flyger genom huvudet nu... Har tre konkreta förslag att ta ställning till,  gällande innebandyframtiden. Många kanske tror att man gör detta för att det är kul. Så är inte fallet kan jag försäkra! Fruktansvärt svårt att välja och man kommer att känna sig riktigt taskig mot dom man inte väljer. Klubbarna har verkligen varit tålmodiga med mitt velande, något jag känner en stor respekt för. Men tillslut ska det bli en klubb. Känns uppriktigt sagt grymt jobbigt just nu. Vill ju även lira med Mange L, men väljer jag en av dessa tre klubbar blir det utan Mange... Kontrakten är inte allt, man måste gå på magkänslan också. Viktigaste är ju att man har kul, och det skulle jag ha i alla tre klubbarna... Så där sprack det argumentet också... Kan man inte lira i tre klubbar samtidigt?


Nä, får sätta mig ner med frugan och disskutera igenom alla för och nackdelar igen...


Söndag kväll ska beslut vara taget....


Imorgon är det Gnaget. Den ska jag se. Förmodligen med ett par pilsner så att man kan koppla av och rensa tankarna.


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards