Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Jobbigt....

Av Andreas - 29 augusti 2009 00:04

Ska precis gå och lägga mig. Blir som vanligt en snus och lite tv i sängen innan jag somnar. Har varit en skön fredagkväll som spenderats med familjen!


Många tankar som flyger genom huvudet nu... Har tre konkreta förslag att ta ställning till,  gällande innebandyframtiden. Många kanske tror att man gör detta för att det är kul. Så är inte fallet kan jag försäkra! Fruktansvärt svårt att välja och man kommer att känna sig riktigt taskig mot dom man inte väljer. Klubbarna har verkligen varit tålmodiga med mitt velande, något jag känner en stor respekt för. Men tillslut ska det bli en klubb. Känns uppriktigt sagt grymt jobbigt just nu. Vill ju även lira med Mange L, men väljer jag en av dessa tre klubbar blir det utan Mange... Kontrakten är inte allt, man måste gå på magkänslan också. Viktigaste är ju att man har kul, och det skulle jag ha i alla tre klubbarna... Så där sprack det argumentet också... Kan man inte lira i tre klubbar samtidigt?


Nä, får sätta mig ner med frugan och disskutera igenom alla för och nackdelar igen...


Söndag kväll ska beslut vara taget....


Imorgon är det Gnaget. Den ska jag se. Förmodligen med ett par pilsner så att man kan koppla av och rensa tankarna.


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards