Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Andreas - 20 augusti 2009 23:34

Jag och Mange skulle åkt till Hallonbergshallen. Men det blev för tight om tid och vi begav oss istället till Hässelbyhallen för träning med Hökarna. Blev väl halvkul med tanke på att det inte var några keeprar nere första 45min. Sedan ställde två målvakter som skulle lira efter oss upp och hoppade in i skåpet, det räddade sista halvan av träningen. Personligen gick det helt ok även fast det är en bit kvar till matchformen. Jag har lirat båda mina innebandypass tillsammans med Norman och vi hittar varandra väldigt bra faktiskt. Ikväll var vi även komponerade av duktiga Hacke och stundtals rullade det på riktigt bra. Ingen kasse idag, men lägena fanns där.... tror iaf att jag samlade in 3 ass på kontot. Kroppen håller även fast jag är ganska mör nu efter två raka innebandyträningar. Två pass på två dagar är ganska mycket med tanke på att man gått skadad i ett år... Men nu känns det bara kul att vara tillbaka!


Nu måste jag sluta. Seinfeld börjar. Ner i sängen med en snus, och vila kroppen. Skönt!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards