Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Andreas - 3 oktober 2008 09:53

Har hittat matcherna som jag kompletterar med IBK Handen. Farsta hemma mot Täby till 2,25, och Nykvarn får återigen mitt förtroende borta mot Orminge till 1,70. Båda dessa matcher hittar jag i div 2 östra svealand. Ska väl inte säga att det är några på förhand klara matcher, speciellt Farsta är jag lite orolig över då dom även svek mig i spelandet förra säsongen ett antal gånger. Men det är fina odds och jag har inget intresse av att spela på något lågt odds till en hög summa, jag vill ha möjligheten att vinna ett par tusen om jag väl spelar. Annars kan det vara.


Får väl ännu en gång instämma i den rad av kritiker till den usla kameravinkeln på innebandysändningarna från TV4. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, den är KASS! Folk som jag känner utanför innebandyvärlden frågar mig varför dom visar innebandyn i en så dålig vinkel? Ja säg det.... Den är riktigt dålig och jag hoppas att Micael Fasth och CO sväljer stoltheten och ändrar detta NU!


Imorgon är det seriefinal i Hässelbyhallen mellan mitt Hässelby och Surahammar kl:12.45. Tanken är att jag ska finnas vid sidan av huvudtränare Mikael Lemker och hjälpa till i båset imorgon. Ska bli kul, ska även bli kul att träffa grabbarna igen! Kom igen nu Hawks!


Har idag fått ett Blogg-jobberbjudande via mail. Tanken är att jag skall blogga om innebandy och skriva lite krönika liknande grejor om innebandy, SSL, europa och övriga divisioner. Går inte ut med vad det är ännu, men det låter intressant. Ska ta ett beslut inom en vecka senast, enda kravet är att jag lägger ner min nuvarande blogg om jag börjar att blogga där. Ja, vi får se hur jag gör.


Knät är som det är, det går upp och ner. Ena dagen känns det bra, för att som igår helt plötsligt göra ont igen. Kanske blir så ett litet tag framöver. Jag läste min journal från operationen jag gjorde, förutom att jag har någon typ av ståltråd som är virad runt knäskålen, så har jag 2st skruvar som är 3,8cm långa rakt igenom för att hålla ihop delarna. Nice....


Men jag skall chocka alla och hoppas på lite flyt i min rehabilitering, jag skall komma tillbaka denna säsong och lira innebandy igen, så är det bara!! Mitt mål är att vara tillbaka senast efter jul! Får se hur det blir med det, men jag ska iaf försöka.


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards