Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Andreas - 4 oktober 2008 20:26

Satte trippeln som jag gjorde i innebandyn hos Nordicbet för andra helgen irad. Har spelat två gånger på innebandyn iår och satt båda, nu är jag nöjd som det kanske märks! Mitt spel:


Handen-Finspång 1         1,85       Resultat 8-3

Farsta-Täby 1                  2,25       Resultat 8-2

Orminge-Nykvarn 2         1,70       Resultat 2-7

Totalt odds: 7,08 x 400kr


Alltså ca 5000kr inspelat på två helgers innebandy. Sitter som en keps nu när man är sjukskriven!


Hoppas att det är någon som tagit rygg på mina spel i innebandyn den senaste tiden.


Dubbel glädje blev det även idag då jag var på plats i båset när mitt Hässelby slog Surahammar med 5-3. En rättvis seger måste man tillslut säga att det blev, men det satt långt inne och Sura är ett bra lag har jag lärt mig.


Sura spelar en uppoffrande innebandy och var betydligt mer på tårna än Hawks i dagens första period, vi ska vara glada att det var oavgjort efter den. Första perioden idag är det sämsta Hawks har presterat av vad jag har sett iår, riktigt dåligt och lojt. Det bästa plockade grabbarna fram i sista perioden där man var betydligt bättre än Sura och man gick ifrån till en rättvis seger. Bäst i Hawks enligt mig: Sebbe Sundin och Andreas Eriksson. Fanns många som slet bra och som borde bli omnämnda, men det tar för lång tid...


Mer utförligt referat kommer senare, här och på Hawks hemsida.


Som jag nämnt tidigare så är Sura en ny bekantskap för mig, och det var en trevlig bekantskap tycker jag. Ett mycket disciplinerat lag med en hel del kvalitet och en enorm vilja med mycket krig. Sura kommer enligt mig att hålla sig på den övre halvan av tabellen iår.


Jag tror att jag var på rätt spår i många av mina tips i herrar div 1 mellersta, kollar iegnom det sen. Såg för övrigt att Ackers ledde med 4-0 borta mot Onyx efter 13min, för att sedan klappa ihop och förlora med hela 10-4. Stark vändning av Onyx minst sagt. O/G blandar och ger som jag sa tidigare, nu vann man i sudden mot topplaget T/T. Visby står ännu utan seger i årets div 1, förlust med uddamålet mot Skoghall borta 7-6, jag hade tippat 7-5.... Finspång och Ackers klarade sig kvar med nöd och näppe förra säsongen i våran serie, man ser ut att få det väldigt tufft iår igen efter tre raka förluster var i inledningen av serien....


Mer kommer som sagt här senare.... Nu ska jag njuta vidare av denna lördag när mitt Hässelby står som enda lag med tre raka segrar och en serieledning på köpet!! Bra jobb idag grabbar!!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards