Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Andreas - 3 januari 2008 08:56

Då var man tillbaka på jobbet.....tungt att kliva upp vid 7 på morgonen igen. Här på jobbet är det tok lugnt, vi är endast 2 personer som jobbar av ca. 20......


Skulle ha tränat med Caperio/Täby igår men jag tog mig aldrig till träningen som var förlagd till Märsta och Ekilla hallen. Känner nu att jag börjar sakna att träna innebandy regelbundet, hoppas att det är fler än jag som känner så när vi sätter igång gemensamt med Hökarna på Måndag!


GAIK-Caperio/Täby träningsmatchar ikväll i Smedsgärdshallen, många gamla lagkamrater som möts i den matchen. Hade nästan tänkt att åka och titta på matchen men ångrade mig, kommer att bli alldeles för spelsugen om jag åker och tittar.


Fler inlägg kommer, nu måste jag surfa runt på nätet och hämta mig en kopp kaffe.


Ha det!

Ovido - Quiz & Flashcards