Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Andreas - 26 januari 2008 14:18

Då har man avklarat 2st SIL-matcher med mitt nya lag Blue Moon Bar. En vinst och en förlust blev resultatet. Vi mötte i första matchen Wang Talang med min lagkamrat Christian "Isen" Isaksson i spetsen. Även gamle spiders spelaren Staffan "Starre" Lindström huserar i det laget. Vi förlorade med 5-3 tror jag, och vi gjorde en riktigt dålig match. I andra matchen mötte jag även där en lagkamrat i Robin Avellan som spelar i Centro Blues. Vi vann med 7-6 och gjorde väl egentligen inte någon höjdarmatch där heller. För egen del kan jag väl erkänna att jag var riktigt blek, men i ärlighetens namn tog jag det ganska försiktigt med tanke på att vi har match med Hawks imorgon. Vi hade ca 9 avbytare så jag blev inte allt för sliten av dessa matcher. ´


Nu är det iväg till Sport Inn i Norrtull för att handla skridskor till Smilla som ska åka med skolan i veckan. Sedan blir det en lugn kväll precis som igår, lite film och avkoppling i soffan.


Ha det bra!!

Ovido - Quiz & Flashcards