Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Andreas - 6 januari 2008 19:55

Ikväll blir det lite film och avkoppling inför en ny arbetsvecka som stundar, nu börjar allvaret på riktigt. Förra veckan var otroligt lugn på jobbet och dom flesta var lediga, men imorgon är alla tillbaka och det är bara att ta plats i ekorrehjulet igen....vardagen.....


Helgen har varit riktigt lugn och trevlig. Har kollat lite film vilket det även kommer att bli ikväll. Igår kväll var jag hemma hos en polare och spelade tv-spel, tog bilen hem vid halv ett snåret på natten. Idag var jag och spelade squash med min lagkamrat Chrisse, kan väl säga att jag vann ganska klart. Något som imponerade mig med Chrisse var att han inte har någon backhand och då menar jag bokstavligen. Han spelar med vänsterhanden men byter över till höger så fort bollen kommer mot hans backhand. Det värsta är att han slår lika bra med höger som vänster. Imponerande! Chrisse berättade även att han kan spela med rightklubba(spelar i vanliga fall med leftklubba) i innebandyn också, och att han när han spelade hockey bara spelade med rightklubba...... Jag har ju tidigare kallat Chrisse "trollkarlen från Bro", och nu fick jag veta att det smeknamnet inte kunde vara bättre lämpat för någon annan.


Caperio/Täby slog tillbaka Färjestaden med hela 11-3 igår, viktig seger. Och en imponerande bredd visar man när stjärnor som Edlund, Hagberg och Rickie låg lågt i poängproduktionen(mot vad dom brukar göra). Kul att se en av elitseriens bästa spelare och även mest underskattade, Johan "lunkan" Lunqvist stänka dit 3 kassar och 1 ass, han brukar annars få slita mycket i det (klassiska) "tysta"....


Imogon är det träning med Hökarna igen, ska bli riktigt kul!


Nu är det filmkväll igen..... Fram med ostbågarna!!! Nej, jag menar morötterna och vatten, jag har ju förmodligen löptest imorgon......


Ha det!!

Ovido - Quiz & Flashcards